Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Midsommarafton

Kategori: Allmänt

Kara Vanner!

Livet i spanien ar underbart. Vadret ar underbart!!! Sol och bad varje dag! :)

Idag ar det midsommar. Dagen borjade med att vi akte ner till stranden mottes av hur stora vagor som helst. Galet stora! Da var det inte latt att vara kort! Men som ni se efter nagra hundra kalsuppar och tappade bikini trosor och bikin topp lever jag men har nog visar hela spanien mina vita brost! hahah det ni! Ni missade nagot kan jag lova!

Efter stranden bar det av till mataffaren typ som ica maxi. Vi handalde massor av mat. Nar vi kom hem gick jag och pappa till poolen och simmade, jag simmade mina 56 langder!! 1000meter! Visst ar jag duktig? pappa orkar bara 36 hahaha! Ganska skont att simmar! Annars ater man bara massa onyttigt onodigt att bli rundare av vad jag redan ar! Blaaaa!

Nu spelar Spanien och Nagot annat lag fotboll och jag passade pa att skriva lite har eftersom min alskade gastbloggare inte har skrivit nagot! DALIGT!!!! :) Vet inte hur jag ska forlata dig Robin? 

Det ar ett valdigt  sott hus mormor och morfar har. Kommer bilder en annan dag nar jag kommer hem!

Har shoppat lite idag ocksa.. Haromdagen var vi inne i en butik som hade massor av Rosa saker. jag kopte en ROSA vitlokspress! Bra eller hur?

Vi hors snart igen!

Pussar och Kramar!

Robin nu ar det bara nagra dagar kvar! Vi ar inne pa samma vecka nu i allfall!!!

Kommentarer

  • Linda Pihlblad säger:

    saknar dig gumman men snart ses vi=) pussar

    2010-06-27 | 22:56:52

Kommentera inlägget här: