Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Jag kan sluta leta...

Kategori: Allmänt

När man minst annar det, eller när folk har sagt till mig,, Kärleken kanske finns närmare än vad du tror jag.. Har jag i min vildaste fantasi inte trott att den skulle finnas så nära som den faktikst fanns..

Jag måste säga att jag är nog KÄR.. och på denna gången kan jag faktikst säga att killen tycker om mig lika mkt som jag tycker om honom.. och det är UNDERBART!!!
 
Efter 3.5 år insåg vi att vi var mer än bara vänner!   Vi är nog lite konstiga! hahaha

Jag är världens lyckligaste.. Att bara få ett sms där det står: Du är den finaste som finns.. Får mig att bara le.. det blir nästan sådär töntigt.. Men det är en underbar känsla!!







Marina förlåt att jag inte berätta något!!

Kommentarer

  • Marina säger:

    Hahahhaha skvallertanten behöver inte ha reda på allt först =) Så länge du är kär och lycklig så godtar jag din ursäkt ;) Vi ska ju dock ses på söndag och då förväntar jag mig detaljer!



    Puss på dig snäckan och ha en oförskämt bra dag!

    2010-06-10 | 08:08:42
  • Camilla Persson säger:

    Den här läsningen muntrade verkligen upp mig! =) Nu är jag supernyfiken!!!

    2010-06-10 | 13:11:50
  • Anna säger:

    Ni är så söta ihop:) Ni kommer få det hur bra som helst:)

    2010-06-10 | 21:36:33
    Bloggadress: http://annakastanius.blogg.se/
  • Anka säger:

    Gud så roligt Linda! Det är du väl värd!!!

    2010-06-10 | 23:30:19
  • Linda Pihlblad säger:

    Det är du värd Linda!!! Ni är så fina ihop=)=)

    2010-06-12 | 22:44:52

Kommentera inlägget här: