Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

En dag..

Kategori: Allmänt


Jag håller på att bli tokig tror jag.. Men jag vet inte riktigt. Men nästan.. Jag har så mkt att berätta att jag inte vet var jag ska börja.

Men kan ta det i rätt ordning.Eller nej vi tar det i fel ordning hahaha

Idag söndag körde vi till Skåne! Hur mysigt som helst. Jag satte mig i bilen körde till Varberg och sedan sov jag till hela vägen till Malmö. Helt slutkörd!


Det finns en person som jag vet läser denna bloggen dagligen som jag måste säga till utan att nämna några namn. Du gör mig lyckligare än någonsin. Nu kommer alla andra undra vem det här är. Men det är min hemlighet!
Och det kommer vara min hemlighet ett tag till!

Nu måste jag verkligen sova!

Puss på er

Kommentarer

  • Marina säger:

    Härmed förbjuder jag dig att ha hemligheter för mig...så det så!

    2010-06-07 | 08:12:27
  • Linda Pihlblad säger:

    Jätte fin blogg du =)=) Har koll du :P

    2010-06-07 | 21:08:19

Kommentera inlägget här: