Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Vilken dag...

Kategori: Allmänt

Dagen började perfekt vi var ute och handlade inför festen.. Som jag verkligen längtar till.

Kaoset började när vi kom hem.. När vi började lasta ut bilen, vi ställer oss som vanligt på 25 minuters parkeringen som vi gör när vi har handlat mkt så vi slipper ta allt från garaget..

Jag och Mamma tar så mkt som möjligt och sen tar pappa resten.. det konstigt är att pappa inte kommer tillbaka vi trodde han hade ställt ner bilen i gargaet. Svårt ord.. haha

Efter en stund kommer han arg som en bi.. DÅ visar det sig att en gubbe har kört på bilen och det blev en jätte smäll i bilen. Men gubben går av bilen och säger att det inte var han. Rolig gubbe han.Som Robin sa det kanske var molgan. Alfonsons kompis.. 
 

Så polisen fick komma och hjälpa dem att reda ut situationen men gubben gav sig inte.. det var inte han så han erkände så polisen fick göra en rapport om händelsen. Helt galet.

Mitt i allt detta skulle jag börjar jobba också. Men jag fick ju inte ta bilen eftersom pappa väntade på polisen.

Så jag ringde till Världens bästa Elin och hon kom och hjälpte mig! Tack Elin!

Nu ska jag sova!

Ska klippa mig i morgon!

Puss på er!

Saknar dig min älskling..

Kommentarer

  • Elin säger:

    Ingen fara. Som du sa, du hade gjort det samma för mig :)



    hahaha o du, han heter ALFONS o inte Alfonson :) Så himla gulligt!!

    2010-07-20 | 03:16:49
  • Anonym säger:

    hahahah jag kan verkligen inte stava...

    2010-07-20 | 10:31:59

Kommentera inlägget här: