Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Vilken dag

Kategori: Allmänt

Hej mina vänner!!

Idag har det varit en riktigt tråkigt dag men ändå väldigt kul..

Detg började kanske inte så bra. Men alla mår bra det är det som är huvudsaken =)

Idag har det varit skola hela dag.. Första handledningen inför examens arbete helt galet att det snart är dags.. Blir nerövs bara jag tänker p det.. Tänk snart är jag klart förskollärare.. Helt sjukt 3,5 år har jag snart bott i Borås..

Det är i allfall 3 år nu.. Sjukt kul.. Jag har verkligen haft 3 fantastiska år lört mig så mycket om mig själv och dessutom fått fantastiska vänner på köpet. Vilket ör super kul..

Ikväll blir det party hos mig.. Riktigt roligt

Kommer till Malmö sista helgen i Februari då vill jag har party!! MELODIFESTIVALEN!!

Vi hörs! Krma kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: