Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Vänner

Kategori: Allmänt



Vi e vänner, vi e friends,
nånting händer, ja de känns,
att idag, kan vi alla va me.
Vi e vänner å vi fann,
de vi känner för varann,
så följ me, se va livet kan ge.


Om du ringer, hem till mej,
mitt i natten, de e okej.
för du vet, jag finns här för dej.
Vindar vänder men du å jag,
vi ska va vänner natt å dag,
å vi vet, vi vet var vi står.


Vi e vänner, vi e friends,
nånting händer, ja de känns,
att idag, kan vi alla va me.
Vi e vänner å vi fann,
de vi känner för varann,
så följ me, se va livet kan ge.

"Vers 2"
Inga hinder stoppar oss,
inga lögner krossar oss.
För vi vet, vi vet var vi står.
Människor kommer, människor går,
men du stannar, å jag förstår.
Vi e friends å vi finns för varaaaann...




När du gråter kom ihåg,
när man delar är man två.
Å vi kan, hjälpa varann.
Ja tillsammans står vi här,
ser vart alla vindar bär,
å vår tro bara växer sej stark.


Vi e vänner, vi e friends,
nånting händer, ja de känns,
att idag, kan vi alla va me.
Vi e vänner å vi fann,
de vi känner för varann,
så följ me, se va livet kan ge.


Vi e mer än vänner,
vi e friends.


Det tog lite tid men nu vet jag att det är bättre att ha få några riktigt bra vänner
än tusen bra vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: