Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

There is an Angel...

Kategori: Allmänt

Har jag sjungit i köket när jag har lagat mat idag.. Men inget annat mer än There is an Angel..

Idag har jag suttit inne hela dagen.. SUper tråkigt men efter att ha pratat med Emma så fick jag lite eld i baken och bestämde mig för att gå ut och springa.. jag tycker det är skönt att jogga.. Tråkigt bara när ipoden inte funkar.. Men jag tror att jag har fått igång det nu..

Men i allfall på med nya träningskläderna.. Som är super snygga.. På mössan, halsduken, vantar sen var jag ute runt sjön.. Gick som en Dans.. Jag är grymt stolt över mig själv.. Bra jobbat Linda! Nu ska jag komma igång

Mycket som väntar detta året.. Många gånger man ska vara extra fina, många bröllop och då vill man känna sig extra fin., Jag är fin som jag är nu också men dem där extra kilona ska bort! Så är det bara!

Tänkte ni skulle få se en bild på mina träningskläder men det gick inte.. Hittade inte dem..



MÅNDAG, Snart slut sen Tisdag kommer gå fort Navet på eftermiddagen och kanske en jogging runda också.. Onsdag tror jag kommer gå sjukt segt.. sen är det Torsdag.. Blir nervös bara jag tänker på det. Men ska bli super kul att träffa honom.. =) Och jag ska lyssna på Emma, ska inte tänka så mycket.. Jag ska hoppa in och se vad som händer.. Nu är jag trött på att vara rädd och osäker..

Nu ska jag inte bubbla massa skit här..





Kommentarer


Kommentera inlägget här: