Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

...

Kategori: Allmänt

Det var verkligen längesedan jag skrev här i bloggen nu.. Men jag har inte haft något motivation till att skriva.. Det har varit en ganska tuff höst och vinter. Känslor som går upp och ner av olika anledningar. Ibland söker man tröst i fel saker eller i fel människor så blir det så fel. Men nu verkar allt ordnat upp sig ganska bra och jag känner mig starkare än vad jag gjorde för några veckor sedan. Har haft en fantastisk jul hem har umgåts med familjen hela julen verkligen super mysigt. I lördags kväll träffade jag Emma väldigt trevligt. Hur skönt som helst och bara sitta och prata skit. Det är en riktig vän! Jag kommer bli bättre att uppdatera efter nyår. Då sks jag försöka skriva varje dag. SKa även lägga upp mycket smycken som jag gör själv. Kream på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: