Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

2010

Kategori: Allmänt

Oj tänk att det redan gått ett år... Helt sjukt.. Mitt nyårsfirabde detta året tar nog priset.. Har åkt på magsjuka. Inte alls roligt men inte mycket man kan göra åt det. Jag mår, ja känner mig nästan döende fast bara nästan. 2010 har varit en väldigt roligt år. Det har hänt väldigt mycket, Det bästa med 2010 är nog att jag har tagit examen flyttat från Malmö på riktigt. jag har börjat om ett nytt liv på något sätt.. jag har fått fantastiska vänner! Jag har fantastiska vänner! Jag tror också att jag har lärt mig vilka mina riktigt vänner är. Och jag måste säga att jag verkligen har underbara vänner båda i Malmö och i Borås! Ni är oslagbara. Jag fyllde 25 i sommaras. hade min stora 25års fest med dem bästa människorna i världen! det var en magisk kväll att ha alla nära och kära undersamma tak! Jag och världens bästa vän hittade varandra på riktigt under slutet av våren och var tillsammans ett tag. Tyvärr insåg vi nog att vi inte var så bra tillsammans utav att vi var mer bästa vänner, Och det hoppas jag att vi förblir. Vad har jag mer gjort under 2010. Jag var i spanien med mamma och pappa väldigt mysigt! Två underbara bröllop och framför allt två underbara små flickor kom till världen! Jag har köpt en bil =) jag kommer nog på mer när jag tänker efter ordentligt. Men fungerar inte hjärnan riktigt som den ska.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: