Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Även om...

Kategori: Allmänt

Även om det gått så långt tid, finns det ibland dagar då jag tänker väldigt mycket på hur det var förr. Med förr

menar jag för några år sedan.

Jag var verkligen lycklig. Jag är lycklig nu också tro inget annat. Men det var på ett annat sätt då.

Du hade en plats i mitt hjärta. Det har du fortfarande men inte på samma sätt. Jo vem fan ljuger jag för. Jag

skulle aldrig tveka om jag fick en chans till! ALDRIG. Men jag vet att jag inte får det.

Alla säger till mig att den stora kärleken kommer. Och jag tror att den kommer men sen har jag fått höra att det

finns bara en stor kärlek. Då undrar jag har jag redan mött min stora kärlek och förlorat den eller är det så att

den stora kärleken jag hade för några år sedan kommer tillbaka till mig?



Kommentarer

  • Marina säger:

    Om det "var", "är", "kommer bli" DEN stora kärleken så finns där inga tvivel..Om det var den stora kärleken så kommer den tillbaks igen..ibland är tiden bara inte redo...se på mig och Bebban, det tog 5 år innan vi fick en ny chans...den enda du kan fråga är dig själv. Det måste finnas någon anledning till att du inte kan släppa..och det finns inget som säger att du behöver det...tiden kan förändra allt, det är bara du själv som kan svara på om det är värt det.

    2010-08-27 | 11:50:39
  • Anka säger:

    Visst finns den stora kärleken, men det blir inte alltid som man tänkt sig. Ibland måste man släppa även om han finns kvar i hjärtat. Det finns många olika kärlekar och en dag finner du den som du är ämnad att leva med, det behöver inte alltid innebära att det är just "den där stora kärleken" men en kärlek med en speciell plats i ditt liv :) Hakar man upp sig på det som inte blivit så missar man så många andra chanser. Stirra dig inte blind, en person kan finnas i ens hjärta hela livet men tiden visar att det inte var meningen. Har varit där (och nej, syftar inte på J&M's pappa). Tror att livet för en dit det är meningen att man ska hamna. En klok person sa till mig en gång att om man inte får den man älskar så får man älska den man får. Jag tror på det ordspråket, och jag är ju ett bra exempel på det då jag är riktigt lycklig med sebbe och jag älskar honom enormt och detta var det som var meningen egentligen och livet förde mig hit. Hade jag stirrat mig blind på den där speciella personen "den stora kärleken" så hade jag inte träffat sebbe och vi hade inte haft Melvin <3 Häng med livet bara Linda och ansträng dig inte så mycket, den som är ämnad för dig dyker upp men inte så länge du letar.

    2010-08-31 | 09:50:20

Kommentera inlägget här: