Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Natt

Kategori: Allmänt

Hej på er! Vad kul med en kommentar. :) Tjohooo. Nu ligger jag i min säng i malmö. Riktigt nice. Den är bäst min säng. Karin 15co! Ledsen men det är bara karin som förstår det tror jag. Tåg resan gick jätte bra ner. Fick till och med ta ett tåg tidigare riktigt skönt att komma ner lite tidigare. Imorgon blir det ikea med mamma. En riktig mamma och Linda dag. Me like. :-) Nu ska jag sova. Kommer somna med ett leende på läpparna av olika anledningar. Puss på er

Kommentarer

  • Gästbloggaren säger:

    Jaha, hur kommer det sig att du somnade med ett leende på läpparna då? Snällt att du glömde ringa igår, det är väl så när man har så mycket att göra som bloggare. ;)

    2010-04-30 | 13:16:32

Kommentera inlägget här: