Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Glad

Kategori: Allmänt

Hej på er alla där ute!

Jag måste bara berätta om vilken fantastisk vecka jag har haft.. Underbar!

Jag har varje dag tränat något förutom Onsdag då behövde kroppen vila lite. Vilken var underbart skönt!

Det har varit fint väder hela veckan, Jag har träffat mina underbara vänner. Jag har verkligen fantastiska vänner!

Jag har många vänner men några få som jag verkligen delar allt med. Vilket jag själv har valt att göra. Vad skulle
jag göra utan er.

Min 25års fest är nu planerad. Inbjudningar skickas snart ut. Jag längtar. Många tycker jag är konstig för att jag

längtar efter att fylla år. Men jag älskar att fylla år! Det finns inget bättre!



Men nu till något lite mer tråkigt. Jag brukar aldrig "göra slut med vänner" Men det här gången har jag faktiskt gjort det. jag kännde hur ilskan började ta över mig. Jag kännde mig inte som mig själv. jag gick runt och var arg hela tiden. Besviken. och jag är fortfarande besviken på honom. Men jag kan inget mer göra. Han vill inte. Jag tror också att jag gav honom lite förrvirade svar ibland. Men nu är det helt slut i allfall. Vilket jag verkligen tycker är jätte tråkigt. För han har verkligen varit ett enorm stöd för mig. Att kunna ringa alla timmar om dagen var en otrolig skön känsla att veta att han alltid orkade lyssna på mig. Men det visade sig nog att det ändå inte riktigt var så. Men jag vet inte.. jag vet fakitkst inte riktigt vad som hände. Jag ska inte ta på mig skulden att det blev som det blev för det var inte mitt fel. Jag är jag.

Men om du skulle läsa det här och känna igen, Du har gjort mig starkare, TACK!




Klänningarna till bröllopet är beställad också väntar med spänning på dem. Ska bli så kul att prova. jag hoppas dem sitter fint. Kläningen var fantastisk! Priset var också fantastiskt!


Jag har verkligen haft en fantastisk vecka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: