Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Världens bästa

Kategori: Allmänt

MAMMA O PAPPA ÄR SNART HÄR HOS MIG!!! Tjohooooo

Det ska verkligen bli kul att träffa dem.Tror att dem ringer snart och frågar var dem ska parkera.. Kan bli intressant när det är höstmarknad och grejer i stora staden =)

Så i helgen kanske det inte blir så mkt bloggande mina kära vänner. Men jag uppdatera på söndag..

En konstig grej hände i natt. Någon rykte i mitt handtag.Läskigt. TUr att jag hade dörren låst.. Undra vem som ville hälsa på mig mitt i natten?

Ha en bra Lördag vänner! KRAMAR

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hoppas ni haft det kanoners. Oj undra vem som ville hälsa på dig mitt i natten. Hm inte hittat den skyldiga än? Krams

    2009-09-27 | 17:34:08
  • Carolina säger:

    Hej, snygg header du fixat.Vad läskigt med dörren, glöm inte och låsa om dig. Har förresten inte sett till någon dator ännu, få se vilket år de menar, vi glömde fråga det. Haha de är ett stort skämt på det där stället. Har du några bra tips på vad man ska göra i Malmö på tal om annat, jag och min man ska dit i helgen. Vi ska bo på hotel elite savoy, låter fint. Ska bli skönt.Sov gott...

    2009-09-29 | 22:57:16
    Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/ponnymamman

Kommentera inlägget här: