Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Trött

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Här vad det dött... jag är verkligen mega trött

Lördagen hade vi kräftskiva..Det blev en väldigt lyckad kväll. Hur mysigt som helst. Det roligaste är att det är 50/50mellan svenskar och utbyttes studenter. Så det övas mkt på Engelskan. Vilket jag tycker är super kul!

VFU nu super mysigt. Dem är så mysiga dem små liven! Längtar verkligen efter en egen barngrupp. Ska bli super kul!

Jag grävde ner min stolthet och mailade en vän som jag saknar och det känns bra. Ibland måste man lyssna på hjärtat och inte med hjärnan!

Nu sitter jag och väntar med spänning på hur den här veckan kommer att se ut!

Imorgon kommer Ida och Åsa på besök hur kul som helst. Längtar verkligen!

Livet leker just nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: