Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Tjohooo

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Dagen började med att jag blev hämtade av Caroline och vi åkte till Förskolan. Väldigt skönt att få åka bil.. Jätte kallt ute idag.. å då menar jag superkallt!


Dagen blev hur bra som helst idag.. Vi målade havet på förskolan med socker och vattenfärg. Sockret gör att bilden blir riktigt glanigt och glittrar jätte fint. Barnen hade super kul och det var så roligt att se dem så glada.

Sen bar det av till Doktorn.. Fick träffa en väldigt bra läkare. Super bra var hon och det känns tryggt att gå till henne. Dock blev jag nästan 500kr fattigare. Men blir det bra nu så blir jag nöjd!

Efter besöket gick till YX tobak och hämtade ut min skor som jag beställt på Nelly.. Dem PASSADE alla tre! Tjhoo.. Men vilka klackar!! Oj oj kommer bli jobbigt att gå med dem. Men väldigt roligt. Ska bli super kul att gå ut med så höga skor. Dem blåa skorna var helt underbara! Älskar dem och det var verkligen kul att få något roligt idag..

Men pricken över i var en trip till badhuset med Karin. Det var verkligen skönt att få simma lite. Betoning på Lite för det var inte många längder. Men det blir fler nästa gång. Vi var ganska trötta. Båda har haft en ganska tuff dag!

Nu ska jag städa lite så jag går och lägger mig i ett städat rum så kan jag bara gå upp och dammsuga i morgon!

Puss på er!

Mamma och Pappa! Jag saknar er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: