Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Män som hatar Kvinnor!

Kategori: Allmänt

att titta på film med sig själv kan vara ganska skönt fakitkst. Idag var de det =) Jag såg män som hatar kvinnor åå Ja jag vet att jag är sen.. Men ska på Bio på Söndag kväll så det var lika bra att se den annars kan man inte se den andra säger dem.

Jag tyckte den var väldigt bra men inte så bra som allt säger. Hade nog lite högre förväntningar.. Men men bra var den i allfall..

Nu ska jag sova ska upp till badhuset imorgon, Har haft vilo dag idag. Underbart men nu kliar det lite i fingrarana att få träna lite. Och badhuset blir perfekt i morgon sen skola sen städa sen är det HELG och mamma o pappa kommer underbart! Längtar!


Marina ja det var verkligen mycket som passade in där häftigt!

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: