Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Mamma och Pappa

Kategori: Allmänt

Helgen med Mamma och Pappa var jätte mysigt. Vi var på höst Marknaden och på Knalleland =) Like always!

Fick shoppat lite skor... Jag hatar verkligen höst stövlar.. Jag har för stora vader.. Ni kanske inte tror mig men det är ett helvete!! Jag hatar det! Någon som har tips vad man kan göra?? Grejen är det att jag har muskler och inte bara fett!!

Söndag var vi i skogen och plockade svamp och det var verkligen jätte mysigt.. Jag gick där med mina nya gummistövlar som jag VERKLIGEN älskar dem är bäst! Passar perfekt och dessutom kostade dem 180kr! Hur bra som helst!

Idag har jag verkligen fått mkt gjort på undersökningplanen känns verkligen super bra =)

Igår måndag var jag på badhuset simmade 90 Längder!!!!! Hur bra som helst!! Det var verkligen sjukt bra! Jag är stolt över mig själv och det bästa av allt var det var så peppande att J var där.. Vet inte varför men det var det. Kärleken går inte som jag ville men tror nog att jag kan få en vän av det i allfall. Bättre det än inget.

Livet just nu är verkligen great!

Sofie kommer på Fredag och jag tycker verkligen det ska bli sjukt skoj. Ska bli sjukt spännade att möta henne på centralen för jag vet inte hur mötet kommer att vara.. Har inte sett henne sen i Februari det är många månader! Många månader av mycket konstiga känslor måste jag säga.. Men det kommer bli bra nu Gumman!

I morgon kommer jag att överraska några av dem bästa! Jag ursäktar redan nu inslagningen av presenterna jag var sjukt stressad så det får ni snällt ha översesende med! Och jag har alla kvitto kvar om ni inte gillar det =)

Ni är guld världa!


Nej nu ska jag gå och sova. God Natt på er



En bild på från igår! Jag ser något trött ut!















Kommentarer

  • Elin säger:

    Hahah jag har samma problem med stövlar o vader.. såå störigt. men det finns snygga utan dragkedja o dom funkar bäst på mina ben iaf =)



    fan vad duktig du var som simmade 90(!!!!) längder.. fick läsa det ett par gånger innan jag fattade haha =)



    Nej kärleken är inte alltid som man tänkt, men bra att du är positiv till en vän iaf!!!

    2009-09-30 | 03:10:39

Kommentera inlägget här: