Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Jag är lycklig!

Kategori: Allmänt

Idag har varit en super bra dag.. Det började med Viktväktarna.. Har inte varit där sen i Juni så jag var lite nervös.. Men det vissade sig att jag gått upp 7hekto sen i Juni så jag är nöjd!! Nu jävlar är det hårdträning och nyttig mat.. 8kg har jag kvar!! Jag ska klara det! I can do it!!!

Skolan var underbart rolig idag.. Vi satt och fikade och bara skrattade hade ett seminarium som gick super bra.. M trodde på våran ide så det var kul...

Efter fikan var det dags för lunch soppa som inte alls var god men pannkakor var super gott... Jag Robin Anna och Linda satt och pratade om massa roliga saker.. Vi bara skrattade rakt ut i luften jag kunde knappt hålla mig jag höll på att dö många gånger.. Men som ni ser så lever jag vidare=) Det var sjukt kul!!

Efter lunch satt jag och Ansa och skrev om vårat x-jobb.. Det kommer bli super bra..

Sen blev den en spontan fika med Anna.. Vilken underbar vän du är Anna! Jag är verkligen glad att du och jag har umgåts lite själv. Känner att jag kommit dig väldigt nära.. Vilket jag tycker är underbart!! Du finns vid min sida vad det än gäller.. Och det betyder allt för mig!

När jag vet att jag har dig vid min sida vågar jag mer än vad jag själv tror..

Du är helt enkelt en underbar vän som jag hoppas jag kommer ha vid min sida föralltid!!!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Aww gumman! Vad söt du är, du är en sån underbar vän du med! Skulle inte klara mig utan dig. Vi kommer alltid finnas för varandra! Älskar dig! Puss

    2009-09-24 | 21:37:08

Kommentera inlägget här: