Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Ingen...

Kategori: Allmänt

Ingen människa ska få mig att må dåligt. Jag är en människa som ser visa saker svart och vitt.. Varför kan man bara inte säga rakt ut hur man vill ha det... Vill man inte träffas så vill man inte. Jag tvingar inte någon att börja tycka om mig.. Men jag tycker att man kan vara man nog att säga Tyvärr Linda du och jag är ingenting för varadnra.

Men sen å andra sidan ska jag inte tänka att alla killar är lika för det vet jag också att dem inte är. Men det är svårt att tro något annat när man bara träffar konstiga människor.

Och jag har väldigt lätt att bli förälskad i människor och så fort man blir det så har man börjat dröma.. Drömmen att få Gifta sig Drömmen om att vakna upp varje morgon två och inte behöva äta frukost själv. Men framförllt drömmen om barn och familj. ja ni vet hela familje livet. Det är min största dröm och min största mardröm. Tänk om jag inte få det så? Ni alla säger det är klart du kommer att träffa någon.. Du kommer få din familj.. Men tänk så gör jag inte det. Man kan ju faktikst inte se i framtiden. Man kan aldrig veta vad som väntar mig.

Ush jag är verkligen inte på humör känner jag. Inte bra att sitta här och skriva men samtidgt ganska skönt att få ut saker och ting.. Som man bara går och tänker på.  Jag tycker inte om katt och råtta lek. Varför är det alltid så?

Varför kan man inte få höra av sig när man vill och hur man vill. varför kan det inte vara som i sagorna.Att det kommer någon och knackar på ens dörr och säger.

Hej Linda var har du varit hela mitt liv. Jag som har letat så efter dig! Vill du gifta dig med mig? Och så lever man lyckligt i alla dagar framåt.. hahahha tänk om det kunde varit nästan så i allfall.

Men jag ger inte upp än! Jag hoppas min skor kommer i morgon hade varit så kul!



Ibland måste jag också avregera mig lite!
Men i morgon är det nya tag som gäller!

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Underbara du, jag skickar en MEGA stor kram till dig! Snart kommer jag upp och då ska vi få livet att leka igen. En man som inte förstår vad han har när han har dig, han är faktiskt inte värd dig. Det är bara så.

    2009-09-16 | 20:43:33
    Bloggadress: http://sofieblogg.webblogg.se/
  • Charre säger:

    Naaw Linda. Jag tycker om dig iaf även om vi inte känner varandra så bra :) Vet precis vad du menar med killar. Man tror man hittar nån men så beter de sig illa ändå. Men jag vet många fina killar så nån hittar vi säkert båda två. PUSS gumman (L)

    2009-09-17 | 13:09:38

Kommentera inlägget här: