Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Föreläsning/Malmö

Kategori: Allmänt

Just nu sitter jag på föreläsning om Vetenskapliga artiklar.. Jag tycker inte alls det här är kul. Riktigt tråkigt! Men det är ju ett måste. Jag hatar MÅSTEn. Det är verkligen det tråkigaste som finns!

Jag hoppas att mina presenter kommer fram idag. Hade varit så roligt!

Fick en fråga om tips vad man kan göra i Malmö!!
Så snälla mina vänner där hemma..Vad ska man titta på när man är i Malmö?

Bo01 ligger ute i Västra Hamnen Turning Torso finns där också tycker jag absolut man ska se.. Fast å andra sidan kanske det är mysigare på sommaren. Men det kan vara fint om det är fint väder och inte blåser. Fast blåser gör det alltid i Malmö. =)

Även om det inte är Malmö så är Köpenhamn en väldigt mysig stad att åka till, tar ca 25 min  att åka över vackra öresundsbron . Mysigt att gå på ströget att titta =) Fast ganska dyrt eftersom dranska krona är så hög just nu.

Möllan
Ditt tycker jag absolut ni ska ta er en kväll och äta mat och dricka gott.. Runt om kring Möllan hittar man massor av olika kulturer.

Lilla Torg, Har dem super god mat! Och är även jätte mysigt!

Centrum
Jag tycker det är mysigt att bara gå runt på stan också. Gå från Triangeln ner till Gustav Adolfstorg. Och titta i alla affärer..

Här är lite Tips Carro =) Jag hoppas att ni får fint väder nere i Skåne! Malmö är en super fin stad om det inte regnar! =)

Kommentarer

  • Carolina säger:

    Tack för tipsen, ska skriva upp dem. Ses imorgon,kram

    2009-09-30 | 20:21:00

Kommentera inlägget här: