Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Fan vad jag är bra

Kategori: Allmänt



Hej På er!

Idag när jag vaknade, vaknade jag först av ett sms av Svensson. Riktigt roligt. Längesedan jag hörde av henne så det var efterlängtat =) Men jag vaknade och var sugen på att träna. Ritkigt träningsugen. Min motivation har kommit tillbaka och jag har en person och tacka för det! Tack du kära vän! =)

Efter en lång frukost gick jag till Badhuset. Super nervös var jag för mister J jobbar på badhuset och att träffa någon i Bikini i badhuset är ingen hit. Men å andra sidan det är mig han ska tycka om. Men det känns alltid obekvämt. Jag ringde Elin behövde lite pepping av henne. Och det fick jag verkligen. Tack Elin! Jag var verkligen nervös.. Längesedan jag var så nervös. Men det var kul. Väl inne i badhuset är det tomt och skönt. Inte alls mkt folk. Det kom ett gäng killar från gymnasiet tror jag och simmade annars var det lugnt och skönt. Simmade en hel timme och tror jag kom upp i nästan 50 längder. Hela tiden tittade jag efter mister J men jag såg honom inte vilket var skönt faktikst. Fast jag måste nog erkänna att veta att han kunde vara där peppade mig ännu mer. Så på sätt och viss var det bra. Det var verkligen super skönt att simma längesedna jag gjorde det och jag hade glömt bort hur skönt det är. Hela kroppen får arbeta alla muskler hela jag tränas. SUPER BRA! Nu är nästa steg VATTEN GYMPAN! I love it. Men där måste jag samla lite mer mod tror jag.  Känner i magen redan att jag har tränat och ryggen. Kommer bli en intressant dag i morgon!
Massor av träningsvärk tror jag! Men nu ska jag gå och göra lite mat. Eller nej jag ska lägga in tvätten först för den ligger här och där i hela rummet. Inte kul om man skulle mot förmodan få oväntat besök. Man vet ju aldrig vem som knackar på =)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Du är så duktig gumman!

    2009-09-22 | 19:32:15
  • Lotta säger:

    Du är grym! Nästa vecka hänger jag på till simhallen!!

    2009-09-22 | 22:10:24
    Bloggadress: http://komigenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: