Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Snart

Kategori: Allmänt

Jag förstår inte snart är det den 15 Oktober! det är helt sjukt vi är redan inne i Oktober och vi åker snart till EGYPTEN helt sjukt! Helt sjukt! Jag sitter här med mina solglasögon på mig för att få lite sommar känsla men det finns ingen sommar känsla tyvärr.. Regnet slår mot fönstrena och bladen flyger runt i luften. Det är HÖST och jag ska till SOMMAREN!!

Jag tror att folk är trött på min tjat om Egypten men jag kan inte hjälpa det.. Jag längtar så!

I morgon åker jag hem till Malmö okså helt sjukt skönt! Ska verkigen blir jätte kul!

Just nu sitter jag och Väntar på Rebecka och Karwan dem har varit och hälsat på Karwans mamma. Och träffat Milan... Ska bli kul att ha söndasg mys med dem. Sen åker vi till Malmö i morgon tillsammans!

Snart ska jag klippa mig också. Hur ska jag göra?? TIPS PLEASE!


Kram på er

Kommentarer

  • camilla säger:

    och så e det snart min födelsedag ;)

    2009-10-11 | 16:47:57
  • Kristina säger:

    Ha en underbar semester! Puss!

    2009-10-13 | 16:17:55

Kommentera inlägget här: