Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Icas reklam!

Kategori: Allmänt



Hej på er!

Var uppe med tuppen idag.. Går inget annat när man har en syster som INTE kan smyga! =) Tycker om dig ändå Rebecka!

Sitter och tittar på tv4 Morgonen. Och det handlar om Tv Humor.. Det sitter en gäst Titto heter han som handlar om tv humor. Då passade jag på att maila om Ica reklamen det kunde man göra för att få svar på frågor man hade kring humor tv. Jag och mamma fick ett svar tillbaka att han skulle ta upp vår fråga i TV för att han hade fått många mail. Intressant!

Tycker Reklamen är hemsk!!

vad tycker ni om reklamen?

Kommentarer

  • Annapanna säger:

    Jag håller med dig!! Jag tror det kommer bli mycket diskusioner om den!! puss på dig

    2009-10-14 | 11:52:34
    Bloggadress: http://annakastanius.blogg.se/
  • Karin säger:

    Jag fattar inte hur dom tänker. Dom gör den ju inte av omtanke utan pga hån typ. Får det intrycket iaf speciellt när man ser personalens ansiktsuttryck.

    AS kass reklam.

    2009-10-14 | 18:55:49
  • Carolina säger:

    Jag fick en smärre chock av den kan jag säga. Fattar inte den alls. Stackars kille säger jag, undrar hur de fått tillstånd att göra den. Kanske vill han det själv? Kul att du vill hänga med på min utmaning, vi ses kram

    2009-10-14 | 21:51:26
  • Marina säger:

    Ja du vet ju vad jag tycker. Håller med Karins kommentar..."personalens" uttryck är vidrigt och jag förstår verkligen inte vart man vill komma med detta...men ja...vi får väl se fortsättningen.

    2009-10-15 | 12:08:33

Kommentera inlägget här: