Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Dyster dag

Kategori: Allmänt

Hej på er!!

idag känner jag mig ganska dyster vet inte varför..Och egentligen vet jag kanske inte vad ordet dyster betyder.. Men egentligen har jag inget att känna mig dyster för.. Det är Torsdag!! Torsdag innebär Lilllördag här i Borås och vi ska faktikst ut idag. Ska bli riktigt roligt! Så varför är jag lite nere då!! Ibland vill inte hormonerna som jag vill!

Har precis tagit hand om min tvätt från igår.. Tortummlarna fungerade ju inte så mitt rum fick bli ett torkrum hahah.. Men nu är det borta och jag rensat.. Blev en hel Ikea påse att slänga eller nej jag ska inte slänga det jag ska faktikst gå bort till Stora ica och lägga dem in någon insalmingsgrej Kan mina kläder gå till någon som verkligen behöver dem så är jag glad. Mycket glad!

På Måndag åker jag hem till Malmö och har börjat planera med lite vänner. Riktigt roligt! Ska träffa Camilla och Elin på Tisdag och äntligen ska jag få träffa Yasmine och hennes Maya på Onsdag för en lunch ska verkligen bli super kul! Sen Tidigt Tidigt Torsdag morgon bär det av. Så om en vecka precis är jag i Egypten och ni anar inte hur skönt det ska bli att komma iväg! Jag längtar verkligen!

Idag är det lite växlande väder. Tittade precis ut från genom fönstret och ser att det inte finns några löv kvar på trädet utanför mitt fönster.. Helt sjukt! Förra veckan var där massor! HÖST!

Men hösten är mysig. Massa TE och massor av Ljus.. Ska nog ta en sväng till Ikea när jag hemma och se om jag kan hitta något roligt... jag skulle verkligen behöva en garderob.. Har inget plats längre.. Konstigt Eller hur Anna? Jag och Anna är inte bra för varandra vi shoppar för mycket! Alldelse för mycket! Men det är ju så roligt! Men jag har varit duktig inte handlat något denna veckan och ska inte handla något heller. Jag tror faktikst att jag har allt inför egypten och det känns super bra!

NU skag jag snart gå och möta Anna vid buss torget vi ska simma en stund sen ska vi till Viktväktarna. Anna ska få sitt diplom och sin nyckel för hon har gått i mål nu! 25 kilo är borta från Anna! Hon är verkligen grym! Super duktig!

Nu ska jag titta runt lite bland lite andra bloggar.  Jag har fastnat för den här bloggen.. www.fokis.se Vet inte varför egentligen.. Bara något som gör att jag måste gå in och kolla vad hon skrivt.. Den ger mig ingenting.

Kramar

Kommentarer

  • Annapanna säger:

    Duär underbar gumman! Och vi är ju visst bra för varandra, vi har ju shoppingfri månad nu, tycker vi klarar oss riktigt bra :) Jag är nervös Linda.....men du är med och stöttar mig, sen blir det party!! :) Puss

    2009-10-08 | 16:52:32
    Bloggadress: http://annakastanius.blogg.se/
  • Karin säger:

    Man har upp-o-ner dagar ibland men dom e inge roliga!

    Hoppas du mår bättre snart :)

    2009-10-08 | 19:28:40
    Bloggadress: http://lillak24.blogg.se/
  • Carolina säger:

    God morgon Linda!

    Hoppas du känner dig mindre dyster idag. Hade du kul igår? Jag fick städat här hemma allfall och nu sitter jag och funderar på att åka och köpa lite växter för att piffa upp mitt uterum, det ser för tråkigt ut. Ha en toppen dag, kram

    2009-10-09 | 09:50:04
  • Elin säger:

    foki bloggen är lika rosa som din ;) gissar på att det är det som lockar :D

    2009-10-13 | 09:16:45

Kommentera inlägget här: