Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Viktnedgång

Kategori: Allmänt

Hej vänner!

Nu är det 5kg borta från min kropp... Härligt måste jag säga.. Men har fortfarande 8kg kvar... Och dem ska jag har gått ner till den 2 Juli! Det är mitt mål! För då åker jag och världens bästa Rebecka till Grekland! Jag längtar verkligen!

Vi har velat åka till Grekland hela tiden men tyckt det var för dyrt men vi hittade en resa trots allt till GREKANLAND!, Känns underbart! LÄNGTAR!!

Snart är det sommarlov också ska bli underbart skönt att vara ledig.. Och vara hemma i Malmö! MEN.. det kommer bli jobbigt att lämna alla kompisar hör också.. Men jag hoppas och jag vet att det inte blir annurlunda när jag kommer tillbaka till Hösten.. Och vem vet jag kanske kommer och hälsar på er en helg! och ni kanske kommer och hälsar på mig!




Anna nu jävlar lägger vi en högre växel. 8 KG here we go!!

Kommentarer

  • Anna Svantesson säger:

    Ja det gör vi! :) Jag är laddad, fast idag åt jag popcorn på bion...men det va jag värd idag, efter allt ont idag..:) Man måste unna sig ibland, imorn blir det promenad igen!

    2009-05-10 | 22:40:56
    Bloggadress: http://vaanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: