Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

buuuuu

Kategori: Allmänt

Hello Hello!!

WAZZUP??

Ush idag är ingen kul dag.. Känner mig väldigt trött och sur å bara väldigt tråkig! Skolan gick bra, fick lite gjort till utställningen så det känns skönt. Nu måste vi bara vara efektiva i morgon. Men det kan vi vara det vet jag.

Kom hem från skolan sov i tre timmar skulle sova 25min men så blev det inte. Mormor ringde och jag pratade lite med henne, hon o morfar har köpt nytt hus i Tomelilla. Mysigt. Ett rött hus tror jag det var. Roligt. Jag tror det kommer bli super bra för dem. Hon skulle även se om hon kunde ge mig lite jobb hos hennes vänner som har en resturang. Det kan bli lite kul!

Nu i kväll var jag uppe hos Världens bästa Lotta.. Den mäniska har ett hjärta av GULD! Hon är utan tvekan den bästa vännen man kan ha!

NU ska jag titta på ballar av stål och sen sova! Hoppas min huvusvärk släpper snart!

Puss och Kram,

Kommentarer

  • sara säger:

    hoppas hon kan fixa lite jobb till dig:-)

    allt bra annars?

    kramar

    2009-05-19 | 13:55:30
    Bloggadress: http://lillararasara.blogg.se/
  • Lotta säger:

    vad gullig du är!! kan ju bara säga att man blir som man umgås... eller?? ;)

    2009-05-20 | 12:43:13
    Bloggadress: http://komigenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: