Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Allt är slängt!

Kategori: Allmänt

Idag när jag kom hem från SKolan som jag suttit sen kl halv tio, jag kom hem halv sex då hade underbara Josefina och Lisa redan börjat med maten. Underbart snällt! Vi åt jycklingwok super gott... Jag skulle ta fram en tallrik och då såg jag INTE bara en äcklig jävla mjölgbagge!!! Jag hatar dem små krypen dem är så äcklig och så många. Jag började gå igenom alla mina torrvaror, som ni förstår fick jag slänga allt. Förutom ett pakett macisar. Där fanns dem inte. Men till och med i min oboy burk. Det var ju ganska skönt då slipper jag bli sugen på det mer. Hahahah något gott i de hela. Sen började Lisa titta bland sina saker och hittade likså Olga sen var det stor städning av köket jag drog ut allt och diskade. Nu luktar det så gott i skåpet. Men på det hyllerna högst upp är det en tjej som har som just nu jobbar i norge jag tittade i hennes saker också.. I mjölet och i hennes rör med flingor i.. Jag har aldrig tidigare sett så många mjölbaggar på ett och samma ställer.. Det var vidrigt. Där har vi nog förklaringen till baggarna.. Ush Ush!!

Efter ca3 timmar städning i köket gick vi till Ica och köpte frukt och lite ost och tittade på Film hos mig. Out of sight som gick på femman. Nu sitter jag här i min säng och Sms med en kompis. Ganska roligt!

Sen måste jag bara säga att ja CLIFF DU ÄR UNDERBAR!!  Han lägger in ett möte här i Borås för att köra hem mig till Malmö samtidigt. Det kallar jag en vän. En bästa vän! Du är guld värld. På tal om vänner!

Har haft en toppen dag i skolan. Jag Ulrik och Carro spelade lite kort. Hur kul som helst. Att göra något så enkelt kan verkligen vara hur kul som helst. Det var så skönt att bara skratta! Underbart!

Nu ska jag sms lite till sen är det dags för sängen och lovely ica maxi!

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: