Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Lördag kväll!!

Kategori: Allmänt

Jag har längtat så efter denna magiska glittriga festival! Melodifestivalen deltväling fyra i MALMÖÖÖÖ...

Först hemma åt vi tortilla lasanga ala Linda, alla tyckte det var gott Rebecka tyckte inte det var super gott men föröverigt var det bra betyg så det var kul. Efter maten var det dags att göra sig i ordning. Alltid lika kul man vet aldrig vad man ska ha på sig. jag hade ju varit ute på stan med både syster och pappa.. Detglömde jag berätta. Jag och pappa gick en lite stund på Jägersro centrum och tittade lite på Hm och på lindex men jag gav upp när vi gick in på¨Coop sa jag till Pappa man kanske hittar något här och mitt framför ögonen hänger den en jätte fin topp.. Perfekt 149 pch halv priset på det! Underskatta inte Coop ibland hittar man!

Alla var vi riktigt fina och vi gick mot bilen vid 18.00 vi var på arenan vid kvar över sex vilken fantastisk byggnad hur fin som helst! Vi gick in och där möte jag Camilla och hennes syskon. =) Vi gick runt och tittade lite och fick lite gratis saker alltid roligt. Vi gick in och satte oss köpte lite popcorn med oss men jag åt inte så mkt av det var inte så jätte sugen.






 

 Grymt bra låt tycker jag!!!















Det var en fantastik kväll! Mina favoriter var The pilots och Sara!

Nu längtar jag verkligen till globen då jag ska träffa KRISTINA!!!

KRAMAR FRÅN EN VÄLDIGT GLAD LINDA

Kommentarer

  • Svensson säger:

    Hej.. Ser att du haft väldigt kul. Riktigt häftigt asså. Fina bilder me tjejen =) Söta kläder hittade du teslut ser jag. Då va de dig jag såg på tv hihi..

    2009-03-02 | 23:04:57
    Bloggadress: http://currykarin.blogg.se/
  • Svensson säger:

    Hej.. Ser att du haft väldigt kul. Riktigt häftigt asså. Fina bilder me tjejen =) Söta kläder hittade du teslut ser jag. Då va de dig jag såg på tv hihi..

    2009-03-02 | 23:09:28
    Bloggadress: http://currykarin.blogg.se/
  • Camilla Persson säger:

    2009-03-02 | 23:17:43
  • sara säger:

    coolt att du var på melodiestivalen=)

    malmö arena var stort va?

    min syster va där på disney on ice nyligen o de sa att de va enormt



    hoppas allt e bra med dig linda! =)

    kramar

    2009-03-03 | 08:50:02
    Bloggadress: http://lillararasara.blogg.se/
  • Kristina säger:

    Du är så himla läcker i dina glasögon, passar dig jättebra! Och vilka bra platser ni hade i malmö! :)

    2009-03-03 | 09:21:23
  • elin säger:

    fan va roligt visste inte att du var där =)

    2009-03-03 | 19:29:00
    Bloggadress: http://larrysmatte.blogg.se/
  • Camilla Persson säger:

    Jag skrev faktiskt mer än bara mitt namn... =) Men det har tydligen inte kommit med. Det jag skrev var i alla fall att du har fått sjukt mycket bättre bilder än mig! Antingen har du bättre zoom eller så satt du helt enkelt mycket bättre till. På typ alla mina bilder är det händer, huvuden och ballonger med. Men jag är glad ändå! =)

    2009-03-05 | 22:36:55

Kommentera inlägget här: