Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Kvälls noja!

Kategori: Allmänt


Vill bara säga en sak till dig N.. Jag vet att du läser min blogg lite då och då.. Vet inte om du gör det just nu. Är verkigen jätte ledsen över det som har hänt och vill att du ska veta att jag tänker på dig... Och jag hoppas att du vet att du kan ringa till mig om du behöver prata av dig lite eller bara snacka lite skit!


Mina vänner ta vara på tiden ni har med era nära och kära för den kan komma en dag då världen bara rasar samman. Då kommer ni ångra att ni sa som ni gjorde eller att ni gjorde som ni gjorde.

Jag tycker inte om att somna ovän med någon. Man kan inte sova ordentligt då.

Ibland när jag och Syrran bråkade som små.. Även nu på äldre dar.. Så kan jag aldrig sova om vi inte löst konflikten. Ganska jobbigt men bra att man aldrig somnar ovänner. Specillt inte med Rebecka.

Och om Rebecka känner att hon varit dum eller något så kommer det oftast ett litet sms på kvällen.
Det är bra det gillar jag!

Rebecka och jag har ett specilt band till varandra. Vi är inte riktigt som vanliga syskon tror jag.

Nej nu ska jag sova!







Det har försvunnit 2 st 2.5kgs pakett vetemjöl!
Har ni tänkt på hur mycket det väger?
Grymt tycker jag!




På tal om pakett.. Jag tycker att arlas mellan mjölks pakett ser lite läskiga ut. Svarta! Men en jäkligt bra ide! Go arla!

Sen måste jag säga en sak till!

Ica i Sandviken vill jag ge hur många stjärnorna som helst. Tycker det är super bra att dem har satt 18gräns på alla energedrycker som redbull, burn och allt annat skit som finns. För det är verkligen inte bra att dricka sånt. Specillt inte när är barn. För det är bara barn som köper dem. Dem har blivit en inne grej att köpa energi dricka på rastern. Det märkte jag idag när jag satt i kassna på jobbet.



Avslutar denna kväll med ett roligt citat från en kund:

Det är bara en krona.
Ja men tyvärr men då får du plocka bort något om du inte har pengar
Men för fan det är bara en jävla krona
Jag åter igen. Jag kan inte ge dig en krona..
Men jag kan parkera ditt kvitto och du får fixa fram en krona

Kunden kom tillbaka..

Här har du..
Tack så mkt.
Vill du ha kvittio

NEJ TACK!!!!!!!

Tror inte att jag var så populär!






Tack för en trevlig dag mina underbara vänner

Tack för en trevlig Lunch med pannkakor det får vi göra om snart igen



Kommentarer

  • Anna Svantesson säger:

    Tack själv underbara Linda! Får göra om det snart!

    2009-03-20 | 08:25:45
    Bloggadress: http://vaanten.blogg.se/
  • Sara säger:

    ja visst är det härligt med vår! försöker vara ute så mtk det går nu så skönt=) baara det blir lite varmare så:-)



    håller med dig att de e bra att de den butiken satt 18års gräns på red bullen.. ska försöka få mina föräldrar att göra det med, ungarna som köper det blir så stissiga! o vissa ser jag köper fler ai veckan kan inte varabra när de växer..

    red bull är ju inte bra för någon egentligen...

    2009-03-20 | 14:43:25
    Bloggadress: http://lillararasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: