Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Ibland

Kategori: Allmänt

Ibland vill jag bara ge upp saker jag gör.. Som tex förra veckan hade vi ett litteraturseminarium som jag verkligen tyckte var super svårt.. jag satt verkligne länge och skrev och raderade så höll på hela dagen! Jag var super sur! Inget var roligt. Men Maja övertallade mig att att bara skriva.. Ordbajsa som det så fint heter och det gjorde jag..

Nu innan jag skulle gå o lägga loggade jag in på mail och hittade det här...

Linda!
Bra svar till insändarskribenten! Bra att du betonar att fantasi och
verklighet faktiskt hör ihop och är beroende av varandra och att det
finna andra syften bakom ex drama- som kanske inte alla kan "se"! Du är
härmed GODKÄND på hela littsem Fantasi och kreativitet!
Mvh// ******* ********


Det känns verkligen helt underbart.. Att det jag fakitkst satt och hade super svårt för gav ett godkänt resultat. Det trode jag aldrig. SÅ nu kan jag somna med gott samvete!

Ibland blir man förvånad själv!

Jag kan om jag vill!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: