Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Fredag till Lördag em

Kategori: Allmänt

 
Fredagen bestod av en härlig frukost med två favoriter. Benji och Underbara Marina! Inte så smickrande bild på Benji men han är ändå bedornade. Man kan inte sluta le när man tittar på honom om jag ler så ler han ännu mera så slutar det med att vi sitter och ler så det gör ont i munkniperna... Det är kärlek

Efter en härlig frukost möte jag min älskade syster i staden för att titta lite på resor och shoppa.

Reslutatet blev ingen resa och inga kläder

Hem och hjälpa mamma med de sista sen kom Katja och Emma. Vi hade en super trevlig middag! Hur kul som helst att träffa dem och bara sitta och snacka som gamal goda tider!  Det var så längesedan och sista blev det som sagt lite fel!

Lördagen gick jag upp och klippte mig. Hur nöjd som helst! Sen cyklade jag hem och pappa och jag drog till....

MALMÖ MUSEUM



Här kunde man hitta massor av djur både levande och döda!

En trevlig dag med Pappa!








Kommentarer


Kommentera inlägget här: