Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

En bra dag

Kategori: Allmänt

Är det idag.. Idag har vi varit påkonstmuset och hållt påmed tryck ganska så roligt.

Nu ska jag snart gå och träna med tjejerna. ska bli super mysigt. Var ute och gick en timme igår med Lotta. Hon visade var hon och Fredrik hade fått lägenhet. Är grymt avundsjuk på henne. Förlovad, Sambo snart livet är som det ska vara.. Men min tur kommer det vet jag det är bara lite segt. Men jag är verkligen glad för hennes skull! Grymt glad!

Nej nu ska jag ta på mig ett par byxor och sedan vänta på Maja. VÄlrdens bästa maja som kommer och hämtar mig! =)

tack och Hej

Kommentarer

  • Svensson säger:

    Glad att din dag vart så bra. Ska sluta skratta på Friskis men inte annars =)

    klart din tid kommer vännen, men förstår din avundsjuka. De e livet man önskar man hade hihi..



    Natti

    2009-03-10 | 23:41:34
    Bloggadress: http://currykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: