Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

<3

Kategori: Allmänt

Nämn något som gjorde dig glad igår:  Fika med Lotta
Vad gjorde du kl 08 imorse: Då sov jag
Vad gjorde du för 15 min sedan: Försökte packa klart
Det sista du sa högt: Hej då till Josefina!
Det senaste någon sa till dig: Sov gott!
Vad har du druckit idag: Vatten
Vad var det senaste du åt: Spagetti
Vad var det senaste du köpte: Vecko Revyn

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Mörk brun
Vad är det för väder hos dig nu: Minus 4 grader
Godaste glassmaken: gammaldags vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag helt klart
Sover du tungt: Ja när någon annan sover i mitt rum
Drömmer du mardrömmar: Ibland men det var längesedan
Trivs du med ditt jobb: Ja det gör jag nog
Favoritklädsel: Jeans och tröja

Favoritlåt just nu: Emilia supergirl

Vad ser du om du tittar till höger: Min ipod och min kamera

Vad gör dig glad just nu: Tanken på att jag ska träffa Kristina om 24 timmar

Vad ska du göra härnäst: sova

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: Väldig glad

Favoritgodis: CHOKLAD och sockerbitar och svampar

Kläder just nu: Pjamsbyxoe och linne


Sommarplaner: Sista "lediga sommaren" Resa, Jobba, festa träffa vännerna

Hur många kuddar sover du med: två eller en

Spelar du något instrument: Nej tyvärr inte

Morgon eller nattmänniska: NATTMÄNNISKA!!

Vad är viktigast för dig: Att jag trivs med mitt liv

Är du kittlig: Ja och det är inte bra!

Snarkar du: Vet inte! GÖr jag det?

Stjärntecken: Lejon

Äckligaste insekten: Spindlar

Stökigt eller välstädat: Stökigt

Längtar du mest efter just nu: Vår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: