Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Midsommar

Kategori: Allmänt

Hej på er mina underbara Vänner!

Midsommar kunde inte ha blivit bättre. Hur kul som helst. Redan kvällen innan när jag Jonas, Patrik och Ida var och handlade kännade jag att det här kommer bli toppen.  Redan inne på Coop skrattade jag som aldrig förr. Jonas är för goo han! Han är fantastisk vän den där mannen!

Efter att vi handlat åkte vi upp till Patrik och satt och hängde ett tag.

Midsommarafton väcktes jag av pappa som sa att vi skulle till Farmor och Farfar och plocka jordgubbar! Mysigt. efter det gjorde vi några ärende och tillsluta stannade vi vid ängen och plockade blommor hem och åt lunch och sen kom solen fram jag satte mig på framsidan och gjorde en krans.  Den blev inte super bra men ändå  helt okej!

Sen var det dags att göra sig i ordning och och köra till Patrik först hämtade jag upp alla grabbar eller inte jag men pappa gjorde. Han är snäll min pappa!

Hemma hos Patrik såg vid fotbollen som inte direkt var kul men Sverige gjorde i allfall 1mål Bra Sverige! Sen blev det middag och mer skratt.. Jag skrattade så jag grät!! Aqua Vitt är inte gott! Ush aldrig mer säger jag! Det var verkligen vidirigt!

Efter några Cider och Shotar var man lagom rund under fötterna! Och det var dags att börja dricka lite Vatten! Sagt och gjort!

Vid 12 försökte vi får en taxi det tog lite tid. Tillslut fick vi en men då ringer syrran och säger att Kalle kan hämta upp mig! Så jag åkte med Jonas och Sussie till Aura hallen och sen hämtade Becky mig där! Vilken kille hon har!  han är great!!

Åkte hem satte mig nere i Soffan och ringde Johan satt och pratade med honom och beklagade mig lite om Killar! Killar är fan inget att ha rent ut sagt jag blir så trött!  Men i allfall så bestämde vi att vi skulle ses på Måndag!

Så i morgon Måndag ska jag och Fjodor åka till Höör och grilla med Johan! Ska bli super roligt! Riktigt roligt att träffa Fjodor också! Det var ett tag sedan!

Nu ska jag ta och cykla till Jobbet!

Kram på er!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej, hoppas du har det härligt i Malmö, med mycket sol och värme. Kram Carolina

    2009-06-22 | 10:22:28

Kommentera inlägget här: