Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Hahah

Kategori: Allmänt

Hej på er där ute!

Nu har jag inte bloggat på jätte många dagar DÅLIGT!! Skolan är slut och jag med den!?! Vilken låt är det?

Fredags var jag på Liseberg med Anna, Linda Karin vi hade verkligen en super bra dag. Vilket väder. Men jag var verkligen trött på slutet. Hade jobbat hela dagen och sen direkt till Liseberg i stekande vämre. Men kul hade vi!

Lördagen jobbade jag sen var det dags för bowling med jobbet. Personalfest. Det var verkligen super lyckat! Hur kul som helst! Bra fylla bra människor! Bara riktigt roligt med andra ord!

Helgen har varit bra. Det har känns att det har varit helg.

Idag är det Tisdag har jobbat på förskolan. Riktigt roligt är det. Lite rörigt ibland bara men det funkar. Barnen börjar acceptera mig nu! Vilket är super skönt!

Onsdag i morgon greys står på schemmat. Hur kul som helst!

Torsdag kort dag på jobbet. Skönt

Fredag Lottas examen

Lördag Sverige Nationaldag! FEST

Söndag! Moster och kusin kommer på besök hur kul som helst!

Vilken vecka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: