Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Generad till tusen!

Kategori: Allmänt



Jag ska berätta en riktigt rolig grej som två av dem bästa gjorde mot mig i Lördags! Egentligen borde jag vara lite smått arg på er! Men det går inte för det hela blev klockrent! Som sagt vi firade Sveriges Natioaldag med middag och fotboll här i Huset! Fotbollen ska vi inte ens diskuttera för den var världelös!

Efter fotbollen var det dags för festen att dra igång. Jag gick upp och hämtade min dator, eftersom jag har spotify så tänkte vi att då kör vi med den!

Jag öppnade datorn och får en chock...

Jag mötts av den här på hela datorn som bakgrund, jag som var beredd på att se mina färgglada blommor.
 


Jag skrek rakt ut i luften och slängde ner locket på datorn så snabbt jag kunde. Folk börjde ju undra vad det var jag gjorde.. Så alla kom och ställde sig runt om kring mig... 

Anna och Linda har tagit bort min fina blommor och lagt ut den DÄR istället!

Jag var så generad så det var inte sant!

Anna och Linda jag önskar verkligen att ni var där och såg hela grejen! Be proud!

Kommentarer

  • Anna säger:

    hahahaha, jag skrattar fortfarande när jag tänker på det! SÅ kul, kunde inte bli bättre än så! :) Hade ju tänkt att du skulle öppna datorn på söndagen själv, hehe. Önskar så att vi va där å såg det ;) Puss på dej

    2009-06-08 | 16:01:37
    Bloggadress: http://vaanten.blogg.se/
  • Carolina säger:

    Haha, förstår att du blev chockad. Hoppas du har ett skönt sommarlov..kramar.

    2009-06-09 | 09:59:34
  • Charre säger:

    Haha såå baall. Garvar satan! Jag läser allt i din blogg med ;) Puuss

    2009-06-09 | 12:44:52
  • Linda Pihlblad säger:

    hahhah fasen vad roligt! Vi letade ganska länge efter en mycket bra bild men det fick bli denna:) haha du är bäst!

    2009-06-12 | 13:16:19

Kommentera inlägget här: