Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

23 Juli!

Kategori: Allmänt

Min sista dag som 23 åring! Känns som vilken dag som helst. men måste säga att det året har gått väldigt väldigt fort.

I morgon kommer Lotta ner från Borås. Jag längtar! Ska verkligen bli super kul att träffa henne.

Idag har jag jobbat hela dagen.  Förmiddagen var super tråkigt det hände inte mkt. Om det är tråkigt väder så har vi inga kunder. Inte många i allfall!

I morgon kommer släkten och på Lördag blir det utgång! Ska bli super kul och denna gången ska vi till Etage. Längesedan jag var där.

Vad ska jag skriva mer? Hmm

Brittan.. Var super bra! Det var verkigen en grymt kul kväll!

Ska berätta om en riktigt galen grej jag gjorde när jag var i stockholm!

Nu ska jag snart sova!

God natt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: