Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Världens bästa!

Kategori: Allmänt

Vad skulle jag göra utan min lillasyster. Hon vet precis när hon ska muntra upp mig eller när det är något som bekymrar mig! Hon är dessutom en helt underbar vän till mig. Den bästa som finns! Visst hon har sina sidor hon med men hennes hjärta är av guld!!

Idag när jag kom hem låg det två saker i min brevlåda. En liten ask som det stod nallebudet på. Eftersom jag själv skickat den en gång till Elin så vet jag vad den innehöll men inte vilken nalle och vem den kunde vara ifrån

TACK REBECKA!


Kommentarer

  • Cwenzzon säger:

    Såg nallen idag hos dig. Gud va söt den va och så liten.. Vikken snäll och omtänksam syster du har Linda.. Uppmuntran när man som minst anar det värmer =)

    2009-02-04 | 16:16:55
    Bloggadress: http://currykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: