Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Heeej

Kategori: Allmänt

Jag skrev ett inlägg häromdagen men det kom visst inte fram. Konstigt! Idag är det Lördag och jag är ledig har jobbat super mycket undet jul och nyår så jag har inte haft någon motivation till att skriva något. Så nu kommer det ett inlägg idag! Äntligen! Hoppas ni tittar in och blir glada =)

Julen var super mysigt jag var hos mormor och morfar. Vi alla var där... Vi åt god mat och öppnade massor av fina julklappar. TACK tomten! DU är bäst! Vi badade även tunna.. Hur mysigt som helst.. Farfar tyckte det var lite för varmt. 41 grader i vatten han är van vid 18 han tyckte vi kunde hälla i lite kallare vatten =) Jag tyckte det var underbart!

Sen var det dags för maraton på Maxi jätte kul att se alla kollergor igen! De är för gooa! Förbutiken stod på schemat det är verkligen kul alla gubbar och tanter önskade mig välkommen tillbaka.. Tänk att dem kommer ihåg mig! Det är vänner det!

Jag har även träffat Johan Carlsson han var hemma en dag så då passade vi på att ses. Åt Pizza och tittade på sagan om Ringen.. inte min favorit film så gissa om jag somnade gott i soffan.. O JA!! Hur mysigt som helst! Jag kan nog sova var som helst och när som helst. Är jag trött så kan jag somna varsom helst! det är lite farligt! Men bra för jag har aldrig problem att sova borta!

Försökt att träffa alla vänner och göra roliga saker men tyvärr inte träffat alla, Men det blir såibland!

Nyår firades hemma i huset i Malmö med tre vänner från Borås! Maja, Karin och Martina! Supåer roligt. Kommer bilder! Vi var 16st som åt tre rätters hemma hos oss. Det var verkligen en perfekt nyår. En sån där "vuxen" nyår man sitter och äter gott och länge =) Nu börjar vi bli gamla vänner! Hahha

Sen var det dags att jobba lite igen.

Hade en toppen ute kväll i Lördags på ETAGE.. Det var jätte längesedan jag var  där. Kommer inte ihåg att man kunde ha så roligt. Jag hade en perfekt fylle! Dansade och hade super kul! Tack Camilla för sov platsen! Det blev en mysig start på Söndagen också. Jag tog mig mitt täcke och hoppade i mellan Jenny och Camilla så låg vi i Camillas säng och pratade skit i mins en timme. Jätte trevligt. Längesedan jag träffade tjejerna! Emma och Sandra var också med men dem gick tidigare från ETAGE..

Det blev frässten MAX på natten! Det var så jäkla gott!!



Nu är jag tillbaka i Borås och här snöar det och är kallt! MYSIGT!!


Kommentarer

  • SAra säger:

    Låter som du haft en riktig toppen jul ju!

    Bada i badtunna i så varmt vatten.. härligt!!



    Ta hand om dig!

    2009-01-06 | 19:40:18
    Bloggadress: http://lillararasara.blogg.se/
  • Kristina från Vilhelmina säger:

    Så kul att få läsa om ditt lov! :) Mitt lov var också härligt. Har varit hemma i vilhelmina hela lovet och ätit massa mat och myst :)

    2009-01-06 | 21:15:43

Kommentera inlägget här: