Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Det andra brevet i brevlådan

Kategori: Allmänt

Jag säger bara SUCK jag hatar vuxen livet ibland.. När jag flyttade till Borås hade jag inget arbete och inte så mycket pengar. Det blev inte mycket pengar kvar i plånboken så jag valde att ta kontakt med försäkringskassan och ansöka om bostadbidrag så 2007 fick jag några hundralappar mer i månaden av försäkiringskassan. Nu visar det sig att jag fått för mycket pengar och har fått en räkning på 4500kr att betala tillbaka till dem. HUR kul är det? Fast egentligen har jag nog mig själv att skylla för att jag inte räknade ordentligt på det men jag och pappa gick igenom hur mycket jag tjänade och tyckte inte det var någon fara men givetviss har vi räknat fel! Så det är bara snällt att betala och se glad ut. Som tur är kan man dela upp betalning utan problem så det får jag göra!



Kommentarer

  • Cwenzzon säger:

    Då fick vi samma besked idag tyvärr.. Men de är bara o betala tebax, fast det känns riktit surt asså. Kram

    2009-01-30 | 15:43:19
  • Sara säger:

    tråkigt brev.. men tur att man kan dela upp betalningen iaf...

    ha en trevlig helg!

    2009-01-30 | 15:48:32
    Bloggadress: http://lillararasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här: