Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Jag..

Kategori: Allmänt

Jag måste bara berätta en sak för er....

Jag mår verkligen super bra. Jag känner att livet verkligen är på topp..
Jag kan inte säga vad det är som gör att jag mår så bra.

Min nya kurs som jag läser nu är Bild. Vi pysslar och har roliga hela dagarna och ni som känner mig vet hur mkt jag älskar att pyssla och måla och rita och allt som har med pyssel att göra...

Sen har vi alla underbara vänner som gör livet mycket roligare..
sen har vi dem bästa av dem alla min familj och min släkt
som gör livet tio gånger lättare för mig ibland när det blir jobbigt!


HELGEN

I fredags jobbade jag som vanligt jag slutade klockan åtta jag var nog hemma vid nio hade köpt med mig hallon och glass så det blev varma hallon med vanliljglass hur gott som helst. Mysigt sällskap hade jag också med Emil och Mia. Det roliga var att jag hade glömt stäna mitt fönster när jag cyklade till jobbet så det var -2 i mitt rum när jag kom tillbaka. Vi satt med mitt täcke och mössor på oss och tittade på lets dance väldigt mysigt!

Lördag. Alla hjärtnas dag.. Hmm vad gjorde jag då?? Jag gjorde inget på dagen läste lite men ytterst lite började jobba kl 3 till kvar över tio.. Jätte kul! Jag hade verkligen super kul på jobbet. Jag och Therese hade super kul vi bara skrattade igenom de två sista timmarna, tur att det inte var så mycket folk. det var både alla hjärtnas dag och melodifestivalen på tv. Vilken tur!!

Efter jobbet gick jag hem till Lotta hon vill ut men jag vill inte alls ut hade inte något att ha på mig kände jag.. Men jag blev ganska övertallad men jag var inte svår övertallade heller. Så jag hängde på. Och JAG är så glad att jag gjorde det. För jag hade super kul ute! Det började väldigt bra!

Jag gjorde entre på harrys i klädd BH och Jenas mitt linne hade åkt till magen. Detta märke jag försent. Jag öppnade jackan lite för tidigt! Men jag bjuder på den!!

Jätte mycket folk på harrys och vi dansade och hade kul. Jag var på riktigt dans humör och ni som känner mig väl vet att jag inte tycker om att dansa men jag känner att det är släppt lite faktiskt!

Söndag idag Karin kom med frallor klockan 9 jag vägrade att gå upp innan kl 10. Så jag sov till 10 sen var jag pigg och glad hoppade in i duschen och sen gick vi ner och åt super god frukost!

När jag kom upp hade Carlsson ringt. Jätte längesedan jag pratade med homnom i teledon så det var super kul. Han var fast i hans säng någon hade tagit hans stege så han kom inte ner. De tyckte jag var lite roligt.  På eftermiddagen vad det dags igen att gå till kära maxi. Jag tycker det är väldigt jobbigt att gå ditt men när jag väl är där så är det väldigt roligt! Alla människor är inte roliga men de flesta är faktikst det!

Nu sitter jag här och klockan är tio och tolv med ett stor leende på läpparna!

Jag mår toppen mina vänner!

Kramar i Massor!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej gumman! Oh så glad jag blir av ditt inlägg =) Känns skönt i hjärtat när du skriver att du mår så bra!! Det förtjänar du stumpan! Kram!

    2009-02-16 | 08:04:28
  • cwenzzon säger:

    Vikken härlig helg du haft. Glad att du mår så bra Nystan.. Det var en kanon frukost dock lite lite plugg än tänkt hehe. Du e bäst!

    2009-02-16 | 21:33:22
    Bloggadress: http://currykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: