Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Nyår

Kategori: Allmänt

Förra nyår var helt fantastiskt, Detta nyår tror jag slår alla nyår som jag har firat.. Vi har verkligen lyxat tilll det i år!

Jag Mia och Sara ska ta in på ett av Borås Finaste Hotel. Äta middag, få massage, bada i relaxavdelningen.. Vi ska bara springa omkring i badrockar och bad tofflor.

Jag längatar verkligen.. Ska verkligen bli super mysigt att fira nyår tillsammans med Mia och Sara <3



Fast jag längtar till i morgon också.. Bio med sötaste=) Mysigt mysigt!

Sen på Fredag morgon bär det av till Storstaden med välrdens bästa Camilla!


Elin det var verkligen super kul att prata med dig igår..Är så glad att du förstår vad jag menar =) You are a golden star =)

Svensson.. Nu är det snart dags för en nya Linda och Svensson dag =) Jag kommer den 17 Dec!

Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: