Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Jag fick det..

Kategori: Allmänt

I våras berättade mamma om ett stipendium man kunde söka..Hon hade hittat annonsen i tidningen, bara jätte jätte litet.. För att söka skulle man ha varit i bosatt i skåne tills det man fyllt 18år plus att man skulle ha tagit fullt studiemedel under högskoleutbildning..

Jag sökte men eftersom jag tjänat ganska bra förra året trodde jag aldrig att jag skulle få några pengar.. MEN DET FICK JAG!!

O pengarna kommer så lägligt... Helt sjukt.

Pengar kan verkligen göra en väldig glad.. Öven om jag inte tycker om vilken makt pengar har. Ush... Men dem här pengarna kan inte komma bättre!

Så nu vet ni varför jag är så glad!

Dag, jag tänker på dig, Hoppas allt har gått bra idag, Puss på dig!

Kommentarer

  • Kristina från Vilhelmina säger:

    Men! Grattis! Å vad roligt! Ja, den som säger att man inte blir lycklig av pengar, den ljuger ;D

    2009-12-10 | 18:53:43

Kommentera inlägget här: