Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Jag är ju bara så klumpig

Kategori: Allmänt

Hej Hej!!

Bion igår var hur bra som helst.. Eller nja det var lite seg men annars bra.. Sällskapet var mysigt =)

Efter bion gick vi hem till mig och jag packade ihop det sista.. Blir nog super bra det här tror jag.

Vaknar upp halv sex det var drygt ska ni veta då hade jag bara sovit några få timmar.. Ush.. Mobilspel säger jag bara inte bra..

I allfall går upp tar flygbussen till Landvetter.. Kommer på, på bussen att jag måste stänga av min mobil.. SKIT... Jag kan ju inte pin koden.. PANIK känner jag... Föräskte komma på hur man slog på flygplansläget men det gick ju inte.

Så jag fick stänga av mobilen provade tre gånger men kom ändå inte på pin koden..

Tur att det finns internet.  Loggade in på Telia.se och blev medlem och fick PUK koden..

S¨å nu har jag valt en pin kod som jag kan! Bra eller hur?

Men hur kan man vara så klumpig!!!

Sitter just nu på Arlanda och väntar på Camilla!

Äntligen en tjejhelg i Stockholm! Tjohooooo



Kommentarer


Kommentera inlägget här: