Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Hoppsan

Kategori: Allmänt

Hej påer!

Här har det varit lite tomt på inlägg förlåt mig.. Men jag har verkligen jobbet alla dagar sen jag kom till Malmö.. Hur kul som helst.. Kunder är så roliga. Dem är lite konstiga ibland men det överväger dem bra kunderna...

Julafton firades hemma hos farmor o farfar, suer mysigt. Jag åkte till dem redan till Kalle Anka.. för dem andra jobbade och jag vill verkligen se Kalle. Jag och Stefan drack lite glögg och pratade skit. Klockan 5 kom alla andra gäster. dvs mamma o pappa och rebecka och Karwan =)

Vi värmde på maten tillsammans och åt o åt o åt... Alla blev super mätta och pappa gick ut för att hämta mat och kommer han tillbaka och frågar var är skinkan.. hahahha vi glömde julskinkan... =)  Vi fick oss ett gott skratt!

Jag fick massor av fina julklappar. bla min klocka som jag verkligen ville ha! UNDERBART!! Fick massor av annat fint också.. bla ett jätte fint halsband där det stod Linda, made for an angel! av min kära lillasyster! Hon är underbar!

Jag har haft en underbar jul.. Nu är jag ledig lördag och söndag UNDERBART!! Sen jobbar jag Måndag sen har jag jobbat klart för dert här året!

Puss på er!

Anna nu är det bara en vecka kvar!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: