Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Sista veckan

Kategori: Allmänt

Hej på er!

detta är min sista vecka i malmö för den här sommaren. Sommaren har gått väldigt väldigt fort måste jag säga. det började väldigt konstigt men slutar i topp!

Helgen har jag jobbat. Riktigt trevligt jobbat med Tessan och Fanny kan inte bli roligare då!  På söndagen kom polisen in och berättade att det försvunnit en liten pojke.. Då blir man lite rädd.. Några timmare tidigare kom det in två flickor och frågade efter sin bror vi ropade i högtalarna men ingen pojke kom..

När jag kom hem från jobbet såg jag i tidningen att pojken hade tagit sig hem och väntade hemma. Väldigt skönt.

I lördags träffade jag även tjejerna från gymnasiet. Trevligt. Träffade även Fjodor en stund hur kul som helst! Tråkigt att man inte ses oftare. men ska bli ändring på det har vi sagt.

Vad har mer hänt sen jag skrev sist.



I morgon jobbar jag super tråkigt hela jäkla dagen!! Hatar det! På onsdag hoppas jag att träffa Emma! Ska ringa henne i morgon men Emma om du läser detta går det att ses på onsdag kväll?

Fredag blir det lunch med Marina och min solstråle Benjamin!

Nu ska jag se klart min konstiga film!

Puss på er!

Till alla er i Borås jag längtar efter er!!!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag längtar efter dig med!! Ses nästa vecka

    2009-08-11 | 09:37:46

Kommentera inlägget här: