Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Mysigt

Kategori: Allmänt

Det kan man lugnt säga att jag har i helgen. I fredagsa körde vi till Mormor och Morfar ute på österlen för att hjälpa dem att börja flytta så smått. Vi beställde tapeter och målade deras enorma vardagsrum. Dem har ett vardags rum på 50m2 det är dubbel så stort som mitt eget rum i Borås. Helt sjukt ju! Men det blev riktigt fint och dem var väldigt nöjda.

På Lördagen hade vi lite kräftskiva. Väldigt trevlig vi hade gjort ost och kantrael paj till också. och blåbärspaj till efterrätt kan inte bli bättre. =)

Idag Måndag har jag träffat Rebecka från Linköping och jobbat. Jag och becca kom fram till att det är inte roligt att gå på stan länge man hittar ändå inget. Vad säger ni? Vi åt super god mat på Lilla torg. jag åt Entreco med Klygtpotatis och Bea sås! Mums!

Annars har det varit en super bra dag. Gick väldigt fort att jobba idag!

Jobba i morgon också den på onsdag är det dags för Ängelholm tror jag. Hoppas jag!

Kram på er där ute!

Kommentarer

  • Marina säger:

    Det är väl klart som korvspad att vi ska till Ängelholm =)

    2009-08-04 | 09:14:59

Kommentera inlägget här: