Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Blääää

Kategori: Allmänt

Bläää vad jobbigt det var att säga hejdå till Rebecka i söndags.. Det var verkligen hemskt! Ville aldrig sluta krama henne och tårarna kom självklart när jag gick in till mig själv igen... Vilken mes jag är men Rebecka är Rebecka! Hon är min klippa! Hon finns där alltid för mig.. Ibland blir jag verkligen trött på henne men en sekund efter är hon ändå den bästa person i hela världen!

Helgen var super bra.. Liseberg i Lördasg var super roligt. trodde dock att jag skulle dö när vi åkte balder men jag lever. TJohooo... Natalie bara skrattade åt mig! Jag skrek så nästa lugorna hoppade ut!

Trots regnet var det en super bra Lördag! Den avslutades med kräftskärtar och massor av gott!

Söndags var i på lager 157! Skit dåligt! Bara en jäkla massa skit! Riktigt besviken var jag!

Men på vägen hem såg vi en älg!! EN levande stor helg det gjorde resan tio gånger bättre!


Älskade Rebecka! Du vet att jag finns här för dig!  Jag är bara ett samtal bort!

Kommentarer

  • Anna säger:

    hahaa, en älg Linda, har du inte sett det förut? :)

    2009-08-18 | 09:49:58
  • natalie säger:

    hahaha.. balder va så jävla ball.. mest för att du skrek som en galning! :P

    2009-08-18 | 17:15:03
    Bloggadress: http://saganomnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: