Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Underbar dag!

Kategori: Allmänt

Den här fick jag av min kära vän Karin idag. Hon tycker jag har varit duktig idag och det måste jag säga att det tycker nog jag också.

Jag gick upp 4 som sagt var hemma vid tolv träffade Marina och var ute och gick med henne. Vi gick till Lindängeskolan och hälsade på våra kära Lärare från förr. Det var verkligen super kul. Vi fick ett väldigt varm väkommnade riktigt roligt. Pia och Kerstin är två fantastiska lärare. Är så glad att jag har haft det som lärare!

Klockan 3 åkte jag. Min snälla Pappa cyklar visst till jobbet numera så jag hade bilen hemma. Underbart så jag styrde kossan till Mobilia och träffade min kära vän Camilla där och på Donken med henne måste säga att det var verkligen itne gott! Fy aldrig mer en hamburgare!

Efter det så åkte jag hem och sov en halv timme jag var helt slut. Sen väckte mamma o pappa mig och vi körde och handlade lite godis påskgodis till kusinerna. Hoppsan nu avslöjade jag mig allt!

Sen kom min kära pappa på att vi skulle ut och springa så det gjorde vi. det var verkligen hur skönt som helst! UNDERBART.. underbart väder har det varit idag. Sprang 2.5km utan problem på Söndag ska vi köra två varv. Hoppas jag orkar det med det tror jag att jag gör.. Annars får man gå och springa det sista varvet!

Så jag tycker att jag är väl värd min Guld stjärna! Tack!

Nu väntar jag på min syster!

Kramar

Kommentarer

  • Marina säger:

    Tack för idag gumman puss

    2009-04-02 | 23:00:02

Kommentera inlägget här: