Pinkflower

Pink isn't just a colour it's an attitude

Vilken toppen helg!!

Kategori: Allmänt


Jag har varit ledig hela helgen UNDERBART!!  Lördagen bestod av att inte göra något alls. Eller jo jag jukstädade blev jätte fint här inne nu. Önskar att jag kunde visa er men min kamera har gått sönder. Men jag funderar på att gå ner till netonet i morgon och köpa den billigaste dem har. Hoppas tomten kommer med en riktigt fin till mig =o)

Jag skrev för några dagar sedan om min vän som jag inte visste var jag hade. Jag tog mig i kragen och skrev till E på msn igår. Vi satt och pratade om allt möjligt mellan himmel och jord och om det som hände i Sommaras. Så nu har vi dragit ett streck över det och jag hoppas verkligen att vi kan vara vänner! Jag vill att vi ska vara vänner. Så igår försvann det stora berget jag har haft på min axlar. Det kändes verkligen jätte skönt! Har inte mått så roligt pga av det. Men nu känns det bra! Jag hoppas att det blir bra nu också!

Party kväll blev det igår. jag övertalade min underabara vän Lotta att hänga med det var inte så svårt som jag trodde det skulle bli. Vi hade en perfekt ute kväll det blev nog en drink för mycket för Linda Nygren i allafall. Men  ska det vara drinkar så ska det vara drinkar... Efter en crazy natt på dansgolvet åå ja jag har börjat tycka det är ganska kul att dansa. jag är inte bra på att dansa men tycker det är roligt. Det är väl en bra deal?

Söndag idag och jag mår ganska bra faktikst. Härligt! Vaknade vi elva och städae lite och vi ett kom kära farbror stefan på besök vi gick en promenad i staden. Jag har kommit fram till att Borås är väldigt mysigt... Vi gick till Åhaga där det var julmarknad jätte mysigt, vi fikde och lyssnade på Borås Lucia! Väldigt söta och duktiga!

Sen blev det middag på Jensens... Hur gott som helst. Fast min kyckling var inte klar så det skickades in igen och ut kommer det en helt ny portion mat igen! Så jag åt för två kan man säga. Tur att det inte är så jätte mycket mat men gott var det och super mätt blev jag! TACK stefan för en trevlig första advent!

Nu sitter jag här i mitt och ska sätta mig och göra klart mina julkort!

Hoppas eran helg har varit bra!1

Tusen KRAMAR från mig!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag är sååååå gudomligt tacksam att du funnits i mitt liv i snart 2 år! Även om vi inte umgåtts jättemycket sista tiden... men du är helt klart UNDERBAR! du kommer att få din drömprins en dag :) jag träffar hela tiden killar när jag minst anar och är minst redo och förberedd... just nu är jag livrädd... men förutom det är jag glad och lycklig :) På lördag festar vi ihop för första gången på lääänge... KRAMAR

    2008-11-30 | 21:17:43
    Bloggadress: http://julala.blogg.se/

Kommentera inlägget här: